Bli vår organisatör

Fredag 9 november 2018

Liberalerna Västsveriges fantastiska organisatör lämnar oss för nya uppdrag.

Nu söker vi dig som vill vara med och stärka Liberalerna genom din förmåga att få saker gjorda på ett systematiskt sätt.

Organisatören är ryggraden i vårt löpande arbete och för att lyckas i jobbet behöver du både vara en positiv, serviceorienterad person och vara duktig på att strukturera och administrera uppgifter och system. Driftighet, lyhördhet och noggrannhet är egenskaper organisatören behöver har gott om.

Vi är en liten organisation under utveckling vilket betyder att vår organisatör behöver vara snabb på att lära sig nytt och duktig på att se till att problem blir lösta. För den skicklige organisatören finns många områden att utvecklas i – bland annat kommunikation och utbildning.

Arbetsuppgifter

De dagliga arbetsuppgifterna inkluderar register- och medlemsvård, att hantera våra inkommande kontaktvägar: telefon-, mejl och sociala medier, planering, viss hantering av ekonomi och liknande administrativa uppgifter. Under perioder tillkommer även större uppgifter i projektform. För rätt person finns möjligheter att utvecklas, tex inom kommunikationarbete (internt och externt) och/eller ekonomi- och statistikuppgifter.

Krav

Du behöver vara van att arbeta i office-paketet (word, excel och powerpoint), och du behöver snabbt kunna lära dig nya program (organisatören arbetar med många programvaror)

Du behöver på något sätt kunna visa resultat av din organisatoriska kapacitet/serviceförmåga.

Du behöver dela våra politiska värderingar.

Meriterande:

Praktiska kunskaper i digital kommunikation.

Kunskaper i bokföring

Körkort

Erfarenhet av eget engagemang/arbete i politiskt parti eller liknande föreningar

Placering är länsförbundets kontor i centrala Göteborg tillsammans med övriga tjänstemän. Tjänsten är på heltid och tillsätts så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande.

För ansökan och frågor om tjänsten kontakta

Cecilia Olsson, 010-7080020 / cecilia.olsson@liberalerna.se